makijaz azjatek

makijaz azjatek

Kilka porad, aby cieszyć się zdrowym indyjskie jedzenie w restauracji

Indyjskie curry jest nie tylko znana z egzotycznego smaku i gorącą pikantnym doświadczeniem, jak również dla jego aby przejść na stronę kliknij tutaj. wyraźnym aromatem, ale bardziej niż to, że jedzenie ma wiele korzyści zdrowotnych dla osób w różnym wieku.towary klasyfikowanie jako niebezpieczne Oznacza to, że podczas gdy wiele innych potraw są smaczne i przyjemne, biorąc je na bieżąco, może mieć negatywny wpływ na zdrowie. To nie jest przypadek z jedzeniem z subkontynentu. Ale trzeba jeszcze wykonać kilka wskazówek, aby cieszyć się zdrową żywność w restauracjach.

Tradycyjne i autentyczne kuchnia indyjska zyskały szacunek dla swoich unikalnych właściwości odżywcze są w taki sposób, że nawet przy ciągłym przyjmowaniem tylko będzie z niego korzystać. Wręcz przeciwnie, wiele dań z innych krajów nie może być często stosowane przez dłuższy czas i trzeba zachować ostrożność z powodu nadmiernej ilości tłuszczów nasyconych, soli i olejów używanych w przygotowywaniu posiłków.

Tradycyjne indyjskie jedzenie składa się z zbilansowanej diety skrobi z ryżem i roti lub chleb pełnoziarnisty, dużą ilością warzyw i soczewicy dal [], regularne spożycie jogurtów itp Jednak w tych dniach wiele indyjskich restauracji serwowane są potrawy tłuste ładunkiem że można korzystać raz na jakiś czas na kilka uroczystych okazjach. Ale te nie są sugerowane do regularnego spożycia, jak te potrawy nie są tradycyjne dania kuchni w Indiach.

Wśród zdrowych indyjskich potraw skrobiowych, można wybrać jeden z ryżem zamiast jego odmiany takie jak smażone Pulao i Biryani. Ale nie umieścić obfitą ilość ghee delektując ryżem. Można również korzystać z podpłomyki znane s Roti lub chapatti i powinny wolisz je Poori lub nadziewane aloo. Naan też jest zdrowe, jeśli są przyjmowane w umiarkowanych porcjach i uniknąć dodatkowego masła lub ghee na nim.

Artykuł dzięki: